söndag 10 juni 2012

Grattis min älskade Saga!!!

 Idag har det varit stort kalas i Solna. För Saga har fyllt hela tre år!!!
Vi har trängts fjorton pers i vår lilla lägenhet och firat den älskade underbara tjej som kom till världen för tre år sedan. Då var hon mycket liten. Hon hade envist suttit upp i magen trots två vändningsförsök, och när det var dags för planerat kejsarsnitt ville hon ut. Värkarna intensifierades under några timmars tid innan vi fick komma in på operation. Till tonerna av Bulousette med Toots Thielemans kom äntligen vår lilla Saga till världen.
Jag glömmer aldrig första gången jag rörde vid hennes små lena kinder. Det var stor kärlek vid första ögonkastet och det kändes som om jag redan kände min Saga. Min fina. Som ännu är en envis och viljestark tjej. Och som ger så mycket kärlek.
Grattis älskade Saga!!!

Inga kommentarer: