torsdag 14 juni 2012

Ännu en kalasdag!!




Saga var extra fin när vi gick till dagis i morse. Vi skulle ju ha fest för henne och Isak i parken under eftermiddagen!


Jag var trött efter nattens napp-cirkus men lyckades ändå riktigt bra med att spritsa cupcakes till kalaset. Fick dock lite ont i sprits-handen som slitit hårt de senaste dagarna.


Jag tvättade en röd tvätt också. Gillar de röda tvättarna, särskilt när de lyses upp av solen genom fönstret.


Redan tio över tre hade jag lagt på två vaxdukar på ett bord i parken och plockat fram cupcakes, ökensand och chokladbollar. Isaks mamma Ida kom med två härliga tårtor och sedan var kalaset i gång.


Saga, Isak och Siri har känt varann sedan de var tre månader gamla då jag, Ida och Lisbeth hamnade i samma mammagrupp. Kul att de nu går på dagis ihop!


De sparkade bollar, gungade, klättrade och lekte som bara den ända till kvart över fem!!


Riktigt kul var det! Även Agnes och Remi hade skoj.
Sen gick vi hem och åt sen middag igen med färkpotatis som jag älskar. Det kan förgylla den mest enkla maträtten!
Kram och god natt!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: