lördag 13 november 2010

På kalas hos svärmor

Idag bar det av till Heby och Sagas kära farmor som fyllt år och ska firas!



Jag är tjusigare än vanligt då jag igår hade en riktig Anna Anka-dag med hårklippning (för första ggn på fem månader) på Ibi och en nittiominuters ansiktsbehandling på Din Tid -med färgning av både fransar och nyplockad ögonbryn!!
På bilden ser det ju riktigt snyggt ut! Annars kan jag säga att jag bara sett två ögonbryn när jag tittat i spegeln..!



Saga roar sig med att bära runt på sin rosa plaststol, leka med faster, sortera farmors CD-skivor och charma oss alla.



Saga-bilden är på plats bland alla andra av Guns barn och barnbarn.
Tias gör en jättesats med pizza och snart kommer Reine med familj på mat och fika. Mycket sötsaker brukar det bli här. Tur att jag och Gun gått en långpromenad med Saga i vagnen tidigare i eftermiddags!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: