tisdag 23 november 2010

Det här gick ju bra...

... eller inte.



Jag hade väntat mig liiite mer action än en tråkig skylt! -Att åtminstone få komma in en sväng i butiken innan sajten kraschade... eller nåt.
Nej inga Lanvin-kläder på H&M blev det den här gången. Hoppas folk köper fel storlekar och lämnar tillbaka så man får en chans till.



Saga åt snällt både gröt och surdegsvörtbröd från morfar medan jag ihärdigt fast med dalane hopp klickade på "Försök igen"... Jag vill inte vara bitter. Men faktumet att jag klipper dokumentären om samarbetet mellan H&M och Lanvin och hållit på med det av och till sedan början av oktober gör att jag tycker att jag är värd en fuskpäls, en trench eller åtminstånde ett par örhängen ur kollektionen.
Har dock inte tid att dra till nån butik. För det är Saga-tiden som går åt. Och självklart är hon viktigare än en klänning från Lanvin.

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: