fredag 24 augusti 2007

Sista dagen som TV-fotograf (på minst en vecka;)

Årets sommarvikariat är nu över... om två timmar. Det har varit roligt men hårt. Nu väntar en bröllopsfotografering imorgon och sedan en vecka i Trönö. Bildbehandling och viiila står på schemat.
Jag är väldigt trött nu för det har varit en slitig vecka, vilket i sin tur resulterar i dålig sömn. Inte bra. Det är som en ond cirkel! Och ännu tröttare är jag väl just eftersom jag jobbat heltid på TV + fotograferat bröllop och fixat bilder hela sommaren! Detta slit har även resulterat i att jag fått ont i svanken... Efter vissa slitigare dagar kan man vakna med värk i nästan hela kroppen! Höfter, ben, nacke, axlar... Jag har till och med lyckats få värsta blåmärket på axeln, efter kameran!!! Ibland undrar man...
Som sagt... lite vila..;) Sen är man på topp igen! Det är ju så kul att leta bilder! Leka med skärpa, macro å olika perspektiv. I löööv it! Så jag hoppas på massor av jobb i höst!
Kraaam!

Inga kommentarer: