fredag 17 augusti 2007

Trött...

Ser fram emot en öl på balkongen och sen lite Golden Hits, ikväll! Är nämligen jättetrött efter sju dagar jobb. TV... + igår kväll bildfix i datorn till halv tolv nästan! Vill lägga in lite bilder, men hinner ju inte när jag är hemma, pga andra saker som kommer i första hand. Är nu på jobbet. Har paus en stund... En vecka kvar på mitt sommarvikariat, och jag hoppas få börja redigera snart! Ser i övrigt fram emot mitt inslag från Södra Råda Kyrka, i Rapport på söndag. Ett riktigt kul jobb att göra, i vacker idyll. Kolla in det!
Idag har jag varit på Näringslivets Hus + ett till ställe. Utbildningsexperter var det vi träffade. Och vackra blommor hade de i rabatten! Jag for runt med kameran, och tog vackra bilder på intervjupersonen suddig med reporterns örhänge i förgrunden, gjorde skärpeförflyttningar mellan de lila blommorna och experten, tiltningar melan honom och den stora husväggen med massvis av fönster... snyggt! Jag gick igång ordentligt, så nu hoppas jag att några av bilderna verkligen kommer med i inslaget ikväll, och att de vågat välja ut de häftigaste! Det var svårare att hitta bilder på kvinnan vi intervjuade efteråt... så där finns det inte lika mycket för redigerarna att välja på. Inte mer än vad som behövs.
I helgen är det drag på Gustav Adolfs Torg! Sent på lördag kväll drar Hoven Droven igång, och jag säger bara: Gå dit!!! Kram och ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

öj bra inslag! bra jobbat! såg det idag på min rast på svt.. go ida gooooo ! :)

Unknown sa...

Tack tack! ;)