fredag 23 november 2007

Stepcounter å vidvinkel!

Stegräknaren tickar långsamt idag. Svårt att komma ut när det regnar och är mörk november! 2850 steg idag än så länge. Min trip till Lidingö bidde inte mycket. Tur det i och för sig, eftersom jag släpade hela min kamerautrustning, som nu utökats med ett litet vidvinkelobjektiv. Jag köpte det för att jag måst he det när jag skall börja fotografera lägenheter. Tänkte inte mer på det... men nu älskar jag det! Tänk vilka bilder man kan ta med en riktig vidvinkelglugg! Ny favorit! -Trots att det är av märket Sigma, och jag brukar vara så petig med att bara köpa Canon... Space!!! Min kameraväska har dock blivit ännu tyngre...
Idag har jag tråkiga saker på agendan... ringa BLF och fråga om bildkostnader, springa till Clas Ohlson och lämna tillbaka en bartteriladdare, köpa ny foundation (den tog tvärslut, och jag är minst lika prickig som jag brukar vara!), hämta ut bilder på söder...
Det är inte utan att man längtar till ikväll, då jag hoppas orka baka mina lussebullar... mums!

Inga kommentarer: