fredag 18 maj 2007

London, London och åter London!

Hotelfrukosten serveras i receptionen (!) och lämnar lite mer att önska...
Spitalfield Market, en höjdare för mina sinnen! Tias är också nöjd. Men vi köper inget. (Det gör vi desto mer senare, på stan. Vår shoppingdag, som jag tyvärr glömde att dokumentera, i ivern och köpglädjen!!!)
Vår superkväll på O´neills! Suddig bild, som föreställer superbra spel samt spontan dans, här av en ung tjej, antagligen från Irland! Det uppstod både mer dans och sång och dracks mycket Guinness, underbar atmosfär!!!
Tama, små, söta och oemotståndliga. Jag grämde mig varje morgon för att jag inte smugglat med en bit bröd från hotellet!!!
Hästarna från Buckingham Palace (?) övar i Kensington Garden. Lite kul att se. En häst är olydig som tusan, hoppar in i ett träd och nafsar åt sig en gren!
Buckingham Palace... Åh, vad UNDERBART!!! Eller??? Det var en lång promenad genom Kensington Garden och Hyde Park, och tålamodet gällande det brittiska vädret börjar ta slut! Vårt paraply är dessutom trasigt..!
Lyxigt... att stå utanför Harrods och äta en dyr men smaklös baugett i regn och kyla... Detta efter Buckinham Palace. När vi är mätta orkar vi dock ta oss en sväng inne på Harrods, provköra coola radiostyrda bilar på leksaksavdelningen m.m.
We´ll be back, London!!! Hoppas på bättre väder då. Men men, vi är nöjda ändå. Har haft en minnesvärd resa med många roliga minnen, och mår bättre nu än innan vi åkte. Man behöver ju komma iväg ibland!
KRAM på er alla!

Inga kommentarer: