fredag 31 maj 2013

Nu är det sommar!!!

Med blommande äppelträd och över 20 graders värme kan vi knappt fatta...



Kontrasten efter den långa vinterns kyla och långsamt smältande snö. Det kändes som om vintern aldrig skulle ta slut, och vi har pendlat mellan hopp och förtvivlan.


Jag har jobbat galet mycket men lyckades få ledigt precis när sommaren bestämde sig för att komma.

Mellan fixandet med bröllopsbilder har jag tvingat ut mig själv i en solstol för att bara njuta. Det är viktigt.
Och vår gård är helt underbar nu.

Gräset är grönt och lent mot mina fötter och tomatplantorna spirar. Barnen älskar att leka ute och idag ska vi köpa nya trädgårdsmöbler.


Det var precis det här jag längtade så intensivt efter förra våren, när jag satt i lägenheten i Solna centrum och läste allas grill- och bad- och naturuppdateringar på Facebook.

Nu är jag här. ❤

Inga kommentarer: