lördag 8 september 2012

Laserparty i söderort



Förra lördagen, mitt emellan flyttlassen, var jag på fest minsann! Det händer inte ofta. Och min håruppsättning var så skum att jag tänkte fotografera den och skicka till Tias för att få ett omdöme. Men det hanns inte med så den fick bestå i ren chansning.


Premiär för Desigual-kappan blev det också. Jag köpte den för ett och ett halvt år sedan när jag var gravid.
Upptäckte att jag inte heller nu kan knäppa igen den utan att likna en stoppad korv.


En kul fest blev det i varje fall. Christian hade jobbat bra.


Och laserstrålarna på dansgolvet gjorde roliga bilder.


Det tog några timmar innan det blev dans-drag...


Men sen så!!


Här är partyfixaren himself!


Och jag var extra glad att träffa på Stina som jag hängt med på så många fester men nu inte sett på jättelänge!


- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: