fredag 28 september 2012

Grattis Älskade Agnes!!!



Mitt i flyttkaoset fyller Agnes 1 år!! Vår vackra, starka lilla tjej som redan visat på stor envishet och snabba humörväxlingar. -Hon med!! Vilka tjejer vi har!

Vi har sålt lägenheten på nytt denna vecka och i samma veva köpt hus uppe i Hälsingland! Nu skall vi vara ute ur lägenheten på måndag så denna dag liksom gårdagen har varit galet kaosig. Agnes har som grädde på moset dragit åt sig värsta förkylningen.


Tänk att Agnes snart inte är bebis längre... Det är svårt att förstå!


Mina finaste. <3 br="br">


Även jag hade gjort mig lite fin dagen till ära.


Jag har varit i farten som en Duracellkanin denna dag. Så det blev inga bilder på mina minicupcakes. Och tårta blev det ingen alls. Känns ledsamt men det fanns ingen tid.


Mysmiddag med syrrans familj blev i stället dagens festlighet medan vi skjuter tårtkalaset på framtiden. Tyvärr blev det så sent med maten att vi fick strunta i dessert..! Jag å Tias tig gokaffe å cupcakes först vid tiotiden. Och alla presenter är inte ens öppnade. :-(


Hon får öppna resten av paketen i morgon bitti.

Fina tjejer har vi, och snart bor vi i Hälsingland, långt bort från den grå Stockholmsbetongen!!
:-)

- Postat från min iPhone

1 kommentar:

Ida, Isaks mamma sa...

Grattis Agnes och grattis hela familjen till försäljning och husköp! Har hållit tummen för er :)